Po co wymyślono internet?

Znamy historię powstania internetu. Znamy też jego współczesne zastosowania. Pewnie wiele z nas widziało też mem z tekstem „nosimy w kieszeniach urządzenia pozwalające zapoznać się z całkowitą wiedzą zgromadzoną przez ludzkość, a używamy ich do oglądania zdjęć kotków i kłócenia się z obcymi ludźmi”. I to niestety prawda. Ale jest jeszcze jedno zastosowanie internetu, które moim zdaniem jest wyjątkowo zyskowne dla każdego. Są w nim opinie w internecie.

Nie wiem, jak Ty podchodzisz do planowania czegoś – wyjścia do restauracji, wyjazdu na wakacje, zakupów – ale dla mnie kluczowe jest rozpoznanie tematu, czyli research. Być może czasem nawet trochę przesadzam, bo z uwagą czytam kartę dań restauracji i zwykle przychodzę na posiłek już z gotowym zamówieniem. Ale jedna kolacja to naprawdę nic wielkiego, najwyżej wyjdę niezadowolona. W przypadku produktów, które planuję używać przez lata, jak telefon, sprzęt AGD czy suszarka do włosów, nigdy nie kupuję niczego pod wpływem impulsu. Przeciwnie – robię sobie listę kilku, czasem kilkunastu kandydatów, przeglądam opisy z danymi technicznymi, szczegółowo oglądam produkty w sklepie, ale też z uwagą czytam opinie w internecie. Czasem w blogach czy dedykowanych serwisach specjalistycznych, ale przede wszystkim w porównywarkach cenowych, jak Ceneo.pl, bo tam tych opinii jest zwykle najwięcej. Wiadomo, niektóre są bardzo lakoniczne, ale są też takie, z których można się dowiedzieć wiele o tym, co chce się kupić. Staram się też dodawać moje opinie, jeśli tylko coś znam, korzystam, polecam (albo odradzam, bo i tak bywa).

W Ceneo.pl trwa właśnie bardzo ciekawa akcja konsumencka marki Remington. Każdy, kto zostawi opinię na temat jednego z kilku produktów tej marki (do wyboru jest prostownica, suszarka i tym podobne produkty), bierze udział w konkursie. Do wygrania są bony na zakupy w Answear – od 300 do 700 zł! Zachęcam do wzięcia udziału.

Znajdź mnie również na:
RSS
Google+274
https://jestpieknie.pl/po-co-wymyslono-internet/
YouTube2k
Instagram5k

2 komentarze

  1. ania Reply

    Mail od Ciebie , trafił do spamu , spieszę podziękowac za poradę w temacie torebki ! 🙂 co do researchu , zanim cos kupię – wyszukuję. przede wszystkim po to , żeby zobaczyc jak dana rzecz wygląda na ”żywca” . nieoceniony jest instagram.

Leave a Reply