Od kilku tygodni dostaję masę pytań o ten sklep, a także wiele wskazówek, na co zwrócić uwagę. Postanowiłam przyjrzeć się kolejnemu sklepowi, którego oferta wygląda mało wiarygodnie.
Pierwsze, co mnie gryzie, to literówka w nazwie – butik to boutique, a nie butique. I oczywiście nie jest to wyznacznik zawartości, ale czy kupowalibyście w sklepie, który nazywa się np. “Najlebsze Óbranka”? Bo to jest mniej więcej ten poziom błędu.
Ale idźmy dalej. Na stronie są podane dane sklepu, z adresem i nrem KRS. To zwykle plus, ale tutaj pewne wątpliwości budzi zarząd, bo jest to to samo nazwisko, które pojawiło się w kontekście opisywanego już przeze mnie sklepu mojezakupy.net:
To niestety budzi obawy, że enbutique to całkiem to samo, co mojezakupy.net – mimo że firmy różne, to jednakowy jest np. nr infolinii, jednakowy jest regulamin (z literówkami w tych samych miejscach i tym samym, bardzo długim terminem dostawy – 8 tygodni!)
Przyjrzałam się też ofercie. I nie zgadniecie, co znalazłam – torebki Louis Vuitton, których NIKT poza louisvuitton.com nie może sprzedawać (tzn. nowych, ale sklep w żaden sposób nie daje do zrozumienia, że oferuje produkty używane, a opisów brak).
I patrzcie, co znalazłam w mojezakupy.net:
Te same zdjęcia, te same modele, te same ceny.
Podsumowując: sklep enbutique.com sprawia wrażenie kopii mojezakupy.net. Nie mam dowodów na to, że towar tam oferowany jest podrabiany ani że jest to próba oszustwa w inny sposób, ale ja bym tam nie robiła zakupów.
Related posts
322 Comments
Comments are closed.
Cześć!
Mam na imię Ania. W moim blogu znajdziesz masę porad o tym, jak dobrze wybierać – tak, żeby było pięknie. Szukasz przepisu na obiad, chcesz zrobić udane zakupy, a może nie wiesz, jak rozpoznać podróbkę? Zapraszam!Masz pytania? Napisz do mnie:
ania@jestpieknie.pl
potwierdzam . ten sklep to oszustwo .
Uff, ja tez dałam się oszukać ?Osiem tygodni minęło i nic …
ola
ja tez sie dałam oszukac. jestem za pozwem zbiorowym.
Mogę się przyłączyć. Tel 500 192894
Pozdrawiam
U mnie minęło 9 tygodni i nic. Piałam parę razy i tylko raz odpisali z zapewnieniem, że dostanę informację o stanie zamówienia. Jestem za pozwem zbiorowym
ja też bym się dołączył, zamawiałem jeszcze w listopadzie i słuch zaginął
Ja również zaplaciłam i nic nie dostałam, przyłączę sie do pozwu zbiorowego
Również jestem za pozwem zbiorowym. Zostawiam swojego maila anna.karonska1@gmail.com
Witam serdecznie,ja tez zostalam oszukana.Czy podjeliscie Oanstwo juz jakies kroki,ja tez chetnie sie dolacze
Uff, ja tez dałam się oszukać ?Osiem tygodni minęło i nic … 170 zł dałam w prezencie
Też się dołączę, mail: weronika.pielesiak@onet.pl
Witam,
Też zostałam oszukana i przyłączę się do pozwu zbiorowego. Mail: kahaka@interia.pl
przyłączam się zostałam oszukana na prawie 300 zł. mój mail to
renata601@interia.pl
ix
idę dzisiaj na policję inaczej sprawa się sama nie rozwiąże 19 lis.dokonałem wpłaty ,potem pogroziłem policją w mailu i odpisali;
Szanowni Państwo,
Pragniemy najmocniej przeprosić za opóźnienie jakie wystąpiło w realizacji Państwa zamówienia, wyjaśniamy zaistniałą sytuację z producentem u którego reklamujemy przesyłkę, staramy się aby sytuacja została jak najwcześniej rozwiązana z pozytywnym dla Państwa zakończeniem. Prosimy o cierpliwość, będziemy na bieżąco informować o postępach w tej sprawie.
Witam,
Chciałam zapytać, czy złożył Pan zawiadomienie na Policje? jesli tak to proszę dac znac jaki oni miaja plan działania, Ja tez zostałam oszukana przez ten sklep na 270 zł. i nie wiem, czy policja w ogóle weźmie to zawiadomienie na serio.Dlatego pytam jak cała sytuacja przebiegła w Pana przypadku. Wszyscy tu piszą,że są za pozwem zbiorowym ale nikt nie robi pierwszego kroku. Dlatego proszę napisać jak to się odbywa i czy może potrzebnych jest więcej świadków- poszkodowanych. Pozdrawiam
Tez zostałam oszukana!!!!!Ani towaru ani pieniędzy.
Witam, właśnie minęło 10 tygodni odkąd złożyłam zamówienie i dokonałam wpłaty. Dostałam maila podobnej treści i znowu cisza. 2 dni temu napisałam ponownie wiadomość z grożbą zgłoszenia sprawy na policję i od tej pory nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam, że powinniśmy wspólnie złożyć zbiorowy pozew, wtedy jest duża szansa na odzyskanie pieniędzy. Kto ma podobne zdanie?
Witam,
Jestem kolejna ofiarą „tanich” zakupów.
Schemat identyczny, zamówienie złożyłam w październiku
po 8 tygodniach dostałam maila”
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość. ”
I potem jeszcze kilka w tej samej tonacji, a towaru nie mam do dzisiaj.
Chętnie przyłacze się do pozwu zbiorowego
Tylko kto się tym zajmie?
Niestety mnie również nabrali. Jak zawsze unikałem zakupów przez internet gdyż jakoś nie mogę się do nich przekonać. I miałem rację utopione 270 zł, odpowiedź z firmy identyczna jak powyżej. Mam zamiar jednak przejechać się do ich siedziby, o ile to miejsce istnieje i przekonać ich do zwrotu. Jeżeli to nie wyjdzie to zgłoszę sprawę na Policję i o ile ktoś będzie składał pozew zbiorowy to przyłączę się do niego.
Witam. Ten sklep to jedno wielkie oszustwo kupiłem żonie 22.pażdziernika 2016r.zegarek za kwote 279zł,którego jaszcze do dziś nie otrzymałem.Wysyłałem emaile z zapytaniem to otrzymałem odpowiedz ,że przepraszają i bedza wyjasniać z producentem i się odezwą do dziś cisza.
Ja będę zgłaszał u rzecznika praw konsumenta
Ja też zostałam oszukana. Ani bluzki zamówionej, ani zwrotu pieniędzy. Myślę, że trzeba w internecie, gdzie tylko się da, przestrzegać przed zakupami w tym nieuczciwym sklepie. Jeśli będzie pozew zbiorowy, chętnie przystąpię.
Też dałam się złapać i zainwestowałam 309 zł.W pozwie zbiorowym proszę na mnie liczyć.
Ja też wtopiłam ponad 200 zł jakieś 7 miesięcy temu.
Witam..dołączam sie do pisma..mam zamiar napisac pismo do rzecznika praw w moim miescie..
Jutro zgłaszam na policje
Ja też zostałam oszukana minęło 2,5 miesiąca ani towaru ani zwrotu pieniędzy. każdy z nas powinien to zgłosić na policją i do urzędu ochrony konsumentów. Widać ze to celowe działanie .
Agnieszka
Mnie oszukali. wysłałam kasę 10 tygodni temu i nic. po ośmiu tygodniach (w nawiązaniu do regulaminu) zwróciłam się z zapytaniem do sklepu kiedy otrzymam towar. Otrzymałam odpowiedź przepraszającą za spóźnienie i obietnicę rekompensaty w postaci prezenciku od firmy. Odpowiedziałam, że nie chcę żadnych prezentów proszę o przesłanie zamówionego i zapłaconego towaru lub zwrot pieniędzy. Do dziś nie otrzymałam ani zakupionego towaru ani zwrotu pieniędzy. To oszuści, trzeba to zgłosić do właściwych organów, aby nie okradali kolejnych naiwnych!
Również zostałam oszukana na kwotę 340 zł. Zamówiłam kurtkę 7 listopad 2016 !
Jestem za pozwem zbiorowym.
Proszę o kontakt justyna_97@op.pl
Oszuści, 14 tygodni minęło i ani towaru ani pieniędzy nie odzyskałam 🙁
OSZUŚCI I ZŁODZIEJE NACIĄGACZE ANI PIENIĘDZY ANI TOWARU BANDA NACIĄGACZY
Od października ani widu ani słuchu- 180 zł. wydane na darmo. Mój adres mailowy to asia-ry@wp.pl . TRZEBA COŚ ZROBIĆ Z TYM ZŁODZIEJEM, BO TO TAK SAMO JAKBYM JA SOBIE ZAŁOŻYŁA FIKCYJNY SKLEP INTERNETOWY I MIAŁA KASĘ Z NIEBA NIE ROBIĄC NIC- TAK NIE MOŻE BYĆ, POLICJA MUSI Z TYM COŚ ZROBIĆ BO CO ZROBILIBY GDYBY KAŻDY W TAKI SPOSÓB ZACZĄŁ ZARABIAĆ PIENIĄDZE? MUSZĄ ZAJĄĆ SIĘ TĄ SPRAWĄ I TO NIEZWŁOCZNIE!
Ja też zrobiłam zakupy w listopadzie i zakupów do dnia dzisiejszego nie dostałam, chyba jednak trzeba będzie zgłosić na policję
Złodzieje…oszuści ,ostrzegam przed tym sklepem !
W listopadzie 2016 r.kupiłam bluesy dla niepełnosprawnych chłopców z Domu Opieki…wydałam prawie 300 zł.i do tej pory nie otrzymałam.
Brad kontaktu,napisałam do siedziby firmy ale list wrócił,składam zgłoszenie na policję.Renata
Mnie też oszukano na 400 zł .Czekam już od 10 listopada 2017r i nic, ani towaru, ani kasy.
Mnie też oszukano na 400 zł .Czekam już od 10 listopada 2017r i nic, ani towaru, ani kasy. Mój adres pani_zo@go2.pl
Również mogę się dołączyć, czekam już 6 miesięcy w dodatku usunęli maila i nie można do nich napisać. Pozdraiwam
Witam 23.11.2016 zamówiłam kurtkę. 25.11.2017- po przeczytaniu opinii o tym sklepie -zrezygnowałam ze złożonego zamówienia.
W ciągu tygodnia otrzymałam odpowiedź że , po sprawdzeniu w księgowości mojej wpłaty zwrócą pieniądze. Po kilku dniach ciszy napisałam że jeśli nie zwrócą mi pieniędzy w ciągu paru dni , zgłaszam oszustwo do prokuratury i na policję . Zwodzili mnie -pisząc że już księgują i przesyłają.Po paru dniach zgłosiłam sprawę o oszustwo na policji. A tu w ciągu tygodnia na moje konto wpłynęła od enbutigue dochodzona kwota .
Zadzwoniłam na policję że odzyskałam pieniądze. Po miesiącu z komendy dostałam pismo”umorzono z powodu niewykrycia sprawców” a nie z powodu zwrotu pieniędzy.Tak działa policja i to jest smutne.
Dziewczyny zostałam naciągnięta nie róbcie tu zakupów.
Mija już trzeci miesiąc a pieniędzy ani towaru nie widać .
Zostałam oszukana .proszę jeżeli ktoś jeszcze jest w takie sytuacji prosze o kontakt zostawiam swojego meila miska21c1@o2.pl może razem coś wskóramy pozdrawiam
Ja też należę do grona oszukanych. Po 3 miesiącach, ani towaru, ani zwrotu kasy. Złóżmy wspólny pozew.
wlasciciele sa jak te trzy malpki nie slysza nie widza nie mowia ,minelo juz okolo 16 tygodni jak nie bylo realizacji mojego zamowienia tak nie ma i nie bedzie, bo ktos za nasze pieniadze niezle żyje i śmieje się nam w twarz
ja tez sie dałam nabrać na 430 zl ale to przeciez kasa!!!
Ponoć jakiś wniosek do banku powoduje zwrot pieniędzy……czy coś wiecie więcej o tym???
Czy wiadomo coś na temat tego wniosku
Dzisiaj mija 8 tygodni i żadnej informacji…, tydzień temu wysłałam e-maila – bez odpowiedzi, infolinia nie działa… Jestem jak najbardziej za pozwem zbiorowym…, strona cały czas istnieje i ludzie nadal kupują!!!!!
Też zostałam oszukana, dołączę do pozwu. Pozdrawiam
Hej,
też mam ten sam problem, na zamówienie czekam od 8 października. Piszę do nich codzienne maile, ale mam wrażenie, że są to automatyczne odpowiedzi ponieważ jeszcze nigdy nie uzyskałam rzetelnej odpowiedzi na moje pytania. Co robić?????
Ja również dołączę do pozwu.
zostałam oszukana jak wszyscy na tym forum. zamówiłam kilka rzeczy w październiku, do dziś nie otrzymałam ani towaru za 740zł, ani zwrotu pieniędzy. od tygodnia oszust milczy i nie odpowiada na maile! mój e-mail: ankakamieniak@o2.pl jestem za zbiorowym pozwem do sądu. trzeba wziąć się za to dziadostwo!
Anka
Dołączam się do pozwu zbiorowego
banda złodziei oszustów podpisuje się pod tym pozwem
Ja też dołączę się do pozwu, na przesyłkę czekam ponad 4 miesiące a w odpowiedzi na maila wysłali mi tą samą regułkę co pozostałym osobom. Zainwestowałam 350 zł. Mój mail: betiwro@interia.pl
dołączam się do zbiorowego,mój mail: renata601@interia.pl
Składajcie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na policję lub do prokuratury!
Kupiłem w październiku i również nic. 680zł i nie ma towaru ani odpowiedzi. Ludzie co robimy, oni dalej sprzedają?
Ja też zrobiłam zakupy w listopadzie za 300PLN i zakupów do dnia dzisiejszego nie dostałam, Proszę mnie uwzględnić w pozwie zbiorowym
Ja i moja siostra również zostałyśmy oszukane, ani towaru ani zwrotu pieniędzy! nie dajcie sie nabrać to oszuści którzy oszukują zarówno na mojezakupy.net jak i na Enbutique.com
chętnie piszę się na zbiorowy pozew
Witam, ja również zostałam oszukana. Jestem za zbiorowym pozwem
rowniez jestem za zbiorowym pozwem, moj e-mail milakrowka07@wp.pl
Jestem kolejna ofiarą „tanich” zakupów.
Schemat identyczny, zamówienie złożyłam w październiku
po 8 tygodniach dostałam maila”
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość. ”
I potem jeszcze kilka w tej samej tonacji, a towaru nie mam do dzisiaj.
Chętnie przyłacze się do pozwu zbiorowego
Jadwiga
przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. zamówiłam w listopadzie i do tej pory ani towaru ani pieniedzy.to oszusci.wydałam 900zł.przydałby sie pozew zbiorowy-to wtwdy moglibysmy odzyskac wpłacone pieniadze.
26 października zamówiłem kurtkę, opłaciłem przelewem /innej możliwości nie ma, już podpadające- ja zorientowałem się po czasie/.Jest 04.01.2017r nie otrzymałem nic /towaru i pieniędzy/. Byłem, pod tym adresem jest fryzjer. KRS= wskazuje /nazwisko wschodnie/, że to jest to „słup”/. Jeżeli ktoś kupi w tej fiiremie to wybitna chęć utraty pieniędzy /lepiej na dzieci-obojętnie= które potrzebują/ tak ja jak odzyskam swoje to przeznaczę na dom Dziecka w Szczecinie.
oszuści. Czekam na towar od 12.10.2016, jest 05.012017. Interweniowałam 3 razy, cały czas odpisują, że producent mi zamówienie właśnie robi- specjalnie dla mnie, ha , ha. cóż moja naiwność. Zamierzam złożyć zawiadomienie o przestępstwie.
mam podobnie- zlozylam zamowienie 28 listopada i ani towaru, ani pieniedzy nie ma. Rowniez dostaje odpowiedź, że producent przygotowuje towar. Czy sklada Pani jaki pozew?
Potwierdzam,czekam na dostawę ponad 2 miesiące i nic…nawet maila czy telefonu,zgłosze to na policję.Czy są osoboby oszukane,pizcie na mojego maila,można zgłosić pozew zbiorowy
ja zrobiłam zakupy (kurtka) 17 listopada i mimo wielu interwencji mailowych nie dostałam nadal towaru. Co jakiś czas mi odpisują, że wyjaśniaja z producentem opóźnienie.
Piszę się na zbiorowy pozew.
A jaki jest do Pani mail? Trzeba poważnie się zabrać za pozew zbiorowy.
oszuści czekam na zamówienie dwa miesiące interweniowałam kilka razy ściemniają że producent
opóżnia zamówienie a na stronie jak sprawdzam to te produkty są dostępne to wszystko jasne oszustwo.
Ja też należę do grona oszukanych. Po 3 miesiącach, ani towaru, ani zwrotu kasy. Złóżmy wspólny pozew.
Prawdopodobnie są nas – oszukanych – tysiące. Reklama z artykułami, których po opłaceniu nigdy nie dostaniecie, obu firm – ten sam właściciel Moje Zakupy i Enbutique – cały czas krąży w necie !!!!
mam podobną sytuację. Skadała Pani pozew?
co prawda jeszcze okres 8 tygodni nie minął (prawie miesiąc), ale z komentarzy wynika, że raczej ani pieniędzy, ani towaru nie zobaczę.
Też zostałem oszukany 3 miesiace i nic ;/
Ja również zostałem wkręcony już 3 miesiące minęły i nie widać towaru, pienidzy ani odpowiedzi na email
Oszustwo i jeszcze raz oszustwo nie kupujcie w tym sklepie
Tym powinno się zająć moim zdaniem Ministerstwo Sprawiedliwości, bo już tysiące Polaków zostało oszukanych!
Ja zrobiłam zakupy 12,10.2016 i nic…,pisalam wielokrotnie i za kazdym razem ta sama odpowiedź,którą kopiują i wszystkim wysyłają,oszuści!!
Od 09.11.2016 mam ten sam problem jak wszyscy na tym forum. Był na ich temat program w Polsacie ,,Interwencja”. Na Sielskiej nie ma tej firmy. Składajcie zawiadomienia na policję albo do prokuratury. Ja już mam przygotowane dokumenty
Szkoda, że mieszkam w innej miejscowości, niż siedziba firmy Heligo Polska Sp. z o.o. w Poznaniu, bo w ramach „relaksu” przejechałabym się do sądu rejestrowego sprawdzić ich akta KRS. Tam można byłoby znaleźć miejsce zamieszkania tego pana Gangu Mohsin i może jakieś inne ciekawe rzeczy.
Niestety ja też, ani towaru, ani pieniędzy.. ..
Też dałam się nabrać niestety, Jedyne wyjście to Federacja Konsumenta, która zainterweniuje i oczywiście zgłoszenie oszustwa/wyłudzenia na policji
Kochani, tez dalem sie nabrac , dobrze ze tylko na 299zl-tak sie konczy kupujac noca po drinku :).
Teraz fakty, zapomnijcie o kasie ale moze scigna tych zlodzieji, UOKiK zlozyl zawiadomienie do Prkuratury Wawa Ochota, mozecie sie dolaczyc
Przyłączam się do oszukanych. Ani towaru ani pieniędzy. Oszuści !!!
Że też nie zaczęłam kupowania od zerknięcia na tę stronę .
Niestety ja też, ani towaru, ani pieniędzy..zamówiłam zegarek 17.11.2016r pisałam wielokrotnie i za każdym razem ta sama odpowiedź,którą kopiują i wszystkim wysyłaj!
Niestety, mam identyczną sytuację jak wszyscy oszukani. Zamówilam kurtkę i zapłacilam za nią 10 X.2016 r. i oprócz grzecznościowych maili z przeprosinami-po moich kilkakrotnych monitach, sklep nie przysłal mi towaru ani pieniędzy. Rozmawiałam z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Bydgoszczy i poradził mi aby wysłać do nich pismo/nie maila/z żądaniem zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni, co będzie dowodem dla sądu, po czym skierować sprawę do sądu. Chętnie dołączę sie do pozwu zbiorowego.
Witam. Jestem w tej samej sytuacji co pozostali na tej stronie. Jutro rano wysyłam pismo z żądaniem zwrotu pieniędzy. Jak nie będzie odzewu w terminie 14 dni kieruję sprawę do sądu. Sądzę, że już wystarczy tego naciągania. Proponuję aby wszyscy się zmobilizowali i trzeba potrząsnąć oszustami. Z tego co widzę dobrowolnie nikt nic nam nie odda. Pozdrawiam.
Wszystko pięknie ładnie, ale czy owe pisma w ogóle gdzieś dojdą? jak na moje oko to fikcyjny adres, a strona utworzona jest na serwerze zagranicznym.
Oczywiście walczyć trzeba.
Kol15ha@o2.pl Też zostałem oszukany na kwotę 450 zł prosze o Kontakt
minelo 9 tygodni zadnej odpowiedzi ani kurtki ani kasy,
Witam wszystkich oszukanych. Nie będę oryginalna, ale ja również zostałam oszukana. Zamówienie na kurtkę złożyłam w październiku po czym po 3 dniach odstąpiłam od umowy. Do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu moich pieniędzy. Wysłałam wezwanie do zapłaty, które również nie przyniosło skutku. Maile, które są do mnie pisane to jakieś automatyczne formułki o problemach z producentem… żenada. Dlatego chętnie dołączę się do pozwu.
tez chyba zostałam oszukana na kwote 420zł zamówiłam towar 20 listopada i zadnej odpowiedzi ani towaru ani kasy
Czy ktoś zgłosił tych oszustów na Policję?
Tak dzisiaj złożyłam doniesienie o popełnieniu przestępstwa na policji i u Rzecznika praw konsumenta w starostwie powiatowym.
tak, ja zgłosiłem sprawę na POLICJĘ! zgłoszenie jest przyjęte i w trakcie realizacji! Polecam zrobić to samo wszystkim oszukanym!
Oszustwo na POLICJĘ można zgłaszać nawet od 1zł, nie ma czegoś takiego jak kwota minimalna!
Trzeba napisać to jasno i wyraźnie żeby wyszukiwarka Google znajdywała hasło i ostrzegała innych!
sklep enbutique.com TO OSZUSTWO I MASZYNKA DO OSZUKIWANIA LUDZI!!!!
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!
Ja też zostsłam oszukana na ponad 400 zł byłam na Policji i niestety Pan Policjant jeszcze wtedy tj. w listopadzie nie doszukał się znamion przestępstwa i zgłoszenia nie przyjął. Poradził bym za pośrednictwem poczty wysłała im ostateczne przedsądowe polecenie zapłaty tak też uczyniłam i dalej nic. Złożyłam rownież dyspozycje w banku o zwrot pieniędzy z ich konta i też nadal nic. Wyczyścili swoje konta i już tej bandy oszustów nie zobaczymy. Najbardziej jestem zawiedziona postawą Policji bo gdyby w porę reagowali to z pewnością nie byłoby tyle oszukanych osób.
Ela, można spróbować jeszcze do prokuratury listem poleconym, ale też nie wiadomo, czy nie umorzą takiego postępowania ze względu na małą szkodliwość. U mnie „lekcja”, że sprzedawców trzeba najpierw sprawdzać, kosztowała 279 zł. 10 tygodni i ani towaru ani pieniędzy. Odpisują, że wyjaśniają z producentem powód opóźnienia. Na moją prośbę, żeby mi dali kontakt do tego producenta (mail, telefon, nazwiska – po angielsku sobie poradzę), wklejają… jeszcze raz treść poprzedniego maila, w którym piszą, ze wyjaśniają, i tak w kółko. Ja czekam jeszcze tydzień. Jeśli to nie pomoże, wysyłam wezwanie do zapłaty) (zwrotu wpłaconych pieniędzy). A jeśli i to nie pomoże, wysyłam pismo do prokuratury. Zobaczymy, co będzie…
Kurcze dziewczyny co Wy piszecie? jakie wezwania do zapłaty? Jeszcze do Was nie doszło, że to jest mega przekręt z zagranicznych kont? Ich tu nie ma i nikt nic nikomu nie zwróci. Jedyne co nas może pocieszyć to pomysł pisma do Prokuratury z prośbą o zablokowanie strony i tyle.
Tomek, tak się robi przed pozwem do sądu, trzeba wykazać, że próbowało się dochodzić należności „normalnie”. Jak tak przynajmniej robię ze swoimi klientami, nie wytaczam najpierw armat, tylko wysyłam wezwania, które w większości przypadków skutkują. A jeśli nie skutkują, to takie wezwanie jest załącznikiem do pozwu. Takie już moje zboczenie zawodowe, zawsze sprawdzam swoich klientów, ale niestety w tym przypadku (prywatnym) dałam się podejść jak dziecko.
Do sądu pozywa się kogoś z imienia i nazwiska i trzeba podac jeszcze adres. A w tym przypadku to kogo my pozywamy?
Dałam się oszukać na 349 zł.. Teraz próbuję działać przez UOKiK i Inspekcję Handlową w Poznaniu.
Zobaczymy co dalej. Musi być jakiś sposób.
Kurcze dziewczyny co Wy piszecie? jakie wezwania do zapłaty? Jeszcze do Was nie doszło, że to jest mega przekręt z zagranicznych kont? Ich tu nie ma i nikt nic nikomu nie zwróci. Jedyne co nas może pocieszyć to pomysł pisma do Prokuratury z prośbą o zablokowanie strony i tyle.
Zgadzam się, ze szansa na odzyskanie kasy jest prawie żadna, ale co szkodzi spróbować. Ciekawe co oni mają w krs-ie, chyba się jednak pofatyguję…
Ja dziś dostałam odpowiedz…
Szanowni Państwo,
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość.
Czy ktoś też dostał taką gotową formułkę???
Tak, Agata, ja to dostałem parę tygodni temu. To zwykła gra na zwłokę, niesamowicie przemyślany proceder, aby POLICJA odstąpiła od czynności śledczych ponieważ usłyszą, że Oni sprawę próbują rozwiązać :/
Po tej informacji wysłałem im swoje Potwierdzenie zawiadomienia na Policję i cisza!
Zobaczymy co na to powie POLICJA i czy jest coś warta w tym kraju.
Tak ja dostałam dokładnie taka sama odpowiedz zamówiłam zegarek we wrześniu i czekam do dzis na niego !! Szmaciarze pozew zbiorowy tylko nas ratuje w
Otrzymałam taką odpowiedź i moja siostra również, po raz kolejny z resztą, a najlepsze jest to że takie odpowiedzi otrzymałyśmy na maile z „prośbą” o zwrot płatności, których termin miną tygodnie temu
Tak dostałam takiej treści e-maila 300 zł wpłacone 19.10.16 ani kasy ani towaru…
Witam, pani Aato. .Dostałam maila o identycznej treści. Dziś wysyłam pismo o zwrot płatności nie wiem czy to pomoże, ale próbować warto. Pozdrawiam. Edyta
Czy pod mailem do Pai też nie było podpisu osoby odpisującej?
Drogie Dziewczyny
ze smutkiem i ja dołączam do Waszego grona. Na całe szczeście przezorna w takich zakupach – zlozyłam zamowienie na próbę, za jedyne 119zł (spodnie Korsa) celem weryfikacji czy ów cudowny sklep z top markami za śmieszna kasę, nie jest zwykłym oszustem. JEST OSZUSTEM!!!!!!!!!
Było to w pażdzierniku… Straty nie sa dużę, a jednak! Spodni do dziś nie otrzymałam… Infolinia nie działa, meile pozostaja bez odpowiedzi! Dołączam się do zbiorowego wniosku… i nie tyle rzecz odzyskania pieniedzy, co utarcia Kolesiowi nosa i zapobieżenie dalszemu jego rozbojowi…
Pozew pozwem ale wszystko tak jak reszta uczestników musisz zgłosić na POLICJĘ
Jestem oczywiście kolejną oszukaną. Myślę, ze trzeba ta firmę zgłosić do Rzecznika Konsumentów i wszędzie gdzie mogą zablokować ich sprzedaż. jeżeli będzie pozew to chętnie się dołączę
Dostałem indentycznie taką samą odpowiedż
Zostałam oszukana tak samo jak reszta przyłączam się do Was, moja głupota kosztowała mnie prawie 2000 zł dołączę się do pozwu!!!
Strona nadal istnieje to jakiś skandal !!!
Zamówiłam rzeczy w październiku 2016 niestety nic nie otrzymałam….
Zostałam oszukana tak samo jak reszta przyłączam się do Was, moja głupota kosztowała mnie prawie 2000 zł dołączę się do pozwu!!!
Strona nadal istnieje to jakiś skandal !!!
Pozew pozwem ale wszystko tak jak reszta uczestników musisz zgłosić na POLICJĘ
To samo ze mną. Wpłaciłem jak ten głupi 896 zł. i czekam od 20 października 2016 r. Po niedzieli zgłaszam przekręt na Policji, ale nadziei wielkiej nie mam.
Rowniez zostalam oszukana na kwote 350zł
Czekam juz ponad 3 miesiace.Nie odpisuja na emaile,a ich numer podany na infolinie jest niewłaściwy.
Witajcie ! Widzę, że sporo ludzi zostało oszukanych. Niestety także należę do tego nieszczęsnego grona. Teraz tak sobie myślę i rzeczywiście jak mogłam dać się tak oszukać ?!Głupota z mojej strony, teraz biję się w piersi, ale wiem, że to nic już nie da. Pieniędzy nie odzyskałam. Nie wiadomo nawet czy je kiedykolwiek zobaczę.
Musimy razem coś zrobić. Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie, jeżeli ta osoba, która oszukiwała wcześniej ludzi poprzez stronę mojezakupy.net to nie została wsadzona za kratki tylko chodzi sobie na wolności i oszukuje dalej ? Coś tu jest nie tak. Pytanie czy i w ogóle wiemy kim jest ta osoba bądź może być to zorganizowana grupa. Jeżeli ktoś coś będzie wiedział więcej proszę o kontakt:. kasia.zielonka.89@gmail.com
Nie obwiniaj się jak ofiara gwałtu tylko zgłoś to na POLICJĘ! oddział PG (przestępstwa gospodarcze POLICJI) musi mieć jakieś dowody do działania.
Polecam wydrukować te forum aby widzieli co się dzieje.
Ja też zostałam oszukana,. Tą formułke otrzymałam już kilkakrotnie. Czy ktoś z was zgłosił to policji?
TAK! JA JUŻ DAWNO! WSZYSCY TU OSZUKANI MUSICIE ZGŁOSIĆ SIĘ NA POLICJĘ! PROPONUJĘ WYDRUKOWAĆ TE FORUM! WSZYSTKO JEST DOWODEM W SPRAWIE I NIE MA NA CO CZEKAĆ!
Beata, wydaje mi się, że każdy indywidualnie powinien zgłosić to policji.
Super ! też dałam się nabrać ;(
Witam, powinniśmy się zgrać i złożyć pozew zbiorowy
Witam. Dołączam do grupy oszukanych.
Link do sklepu jest nadal aktywny: http://enbutique.com/women.html?utm_source=wp&utm_medium=cpc&utm_campaign=wp_cpc
Dajcie znać, czy robimy coś z tym..? Proponuję pozew zbiorowy?
Ma ktoś z Was jakiś znajomych prawników, aby podpowiedzieli, lub zajęli się tą sprawą?
Mój adres : karoli.lew@wp.pl
Dołączam jeszcze dane sklepu, dla osoby, która chce całość wydrukować:
Heligo Polska Sp. z o.o.
ul. Sielska 17
60-129 Poznań
Polska
NIP: 7792442325
REGON: 364384808
KRS: 0000616789
Dołączam jeszcze dane sklepu, dla osoby, która chce całość wydrukować:
Heligo Polska Sp. z o.o.
ul. Sielska 17
60-129 Poznań
NIP: 7792442325
REGON: 364384808
KRS: 0000616789
Witam,
również zostałam oszukana na 359 zł. Jeżeli ktoś będzie zakładał sprawę to oczywiście dołączam się do grupy. Podaje swój adres
boska5555@interia.pl
również zostałam oszukana na 346 zł, zakupy 12.11.2016 r. Jeżeli ktoś będzie zakładał sprawę to chętnie się dołączę. Podaje swój adres
alicjakg@o2.pl
też dałam się nabrać . Zostałam oszukana na 359 zł. Ani kurtki ani pieniędzy.W najbliższym czasie wybieram się na policję.Ponieważ strona enbutique.com jest nadal aktywna przestrzegam innych od dokonywania tam zakupów.Próby kontaktu telefonicznego i mailowego ze sklepem są bezskuteczne.
teresa
26 października 2016 r zamówiłem kurtkę „Nike”, opłaciłem natychmiast przelewem /innej możliwości nie ma/. Dotychczas nie otrzymałem towaru ani pieniędzy mimo pocztowego „Przedsądowego wezwania do zwrotu”. Sprawę kieruję do Sądu. Na maile wysyłane są odpowiedzi automatycznie generowane o jednakowej treści.
Andy z tego co się orientuje to jedyna droga działa.
Porozmawiaj ze swoim mecenasem czy nie są potrzebne nasze dane do zwiększenia szkodliwości czynu?
Witam, dziś wysłałam wezwanie do zwrotu. Jeżeli będzie Pan występował do sądu, to proszę o kontakt. Pozdrawiam. Edyta
Ja również chętnie przyłączam się do pozwu agata2580@vp.pl
Wszyscy piszą o pozwie a pewnie nikt go nie składa?
Cześć- dzisiaj otrzymałam takiego maila od sklepu:
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość. „………..
Andy- daj znać co mówi Twój mecenas na całą sprawę- mamy szansę na odzyskanie pieniędzy..?
Karolina
Cześć- dzisiaj otrzymałam takiego maila od sklepu:
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałoś. „………..
Andy- daj znać co mówi Twój mecenas na całą sprawę- mamy szansę na odzyskanie pieniędzy..? czy nie lepiej złożyć pozew zbiorowy?
Karolina
Witam wszystkich. Również zostałam oszukana na 208 zł, czekam od listopada. Jesli wytoczycie proces zbiorowy dolaczam. asia1906@poczta.onet.pl
Banda złodziei miejsce takich gnoi to tylko w kryminale .Też dałem się oszukać.Musimy wszyscy zgłosić to w prokuraturze..
Też dałam się oszukać. Wiele razy zamawiałam towar w internecie i zawsze było ok. Trzeba zgłosić sprawę na policji . Ja jutro robię zgłoszenie w moim mieści na policji. Proszę zgłaszajcie w swoich miejscach zamieszkania sprawę o oszustwo na policji. Wysyłam także pismo e mailem na policje do Poznania. Jak to możliwe, że dalej działa ta strona.
Tak jak Wy wszyscy zostalam oszukana przez tą firme.Dzwonilam do Federacji Konsumetow i poradzili aby wyslac na adres firymy list polecony z potwierdzeniem odbioru z zapytaniem o termin dosarczenia zamowionego towaru lub o zwrot wpłaconych pieniędzy. Po otrzymaniu z poczty potwierdzenia dostarczonego listu , czekam jeszcze ok.tygodnia i skladam doniesienie na policje.
Jesli bedzie pozew zbiorowy chetnie sie przyłączę.
Witam. Sprawdzajcie konto bankowe ten sklep nic nie sprzedaje. Kupiłem u nich kurtkę 8 stycznia pieniądze przelewem przelew został zrealizowany otrzymałem potwierdzenie przelewu. 9 stycznia otrzymałem od nich przelew przychodzący na tą sumę którą do nich przelałem. I TAK SKOŃCZYŁY SIĘ MOJE ZAKUPY W TYM SKLEPIE.- Ps: Zamówienie wyświetla się jako oczekujące.
Konto? Zbigniew, nie bądź śmieszny, popatrz ile tu ludzi oszukanych przed nowym rokiem! Ty może w styczniu dostałeś zwrot bo POLICJA może już działa i może zdążyła zablokować w Banku konto i przelewy na ten rachunek! może proceder dobiegł końca? Oczywiście na tej stronie, bo pewnie powstanie nowa!
Myślę, że sprawa nadaje się do telewizji. Żeby inni ludzi nie dali się nabrać jak my wszyscy.
Tak dzisiaj złożyłam doniesienie o popełnieniu przestępstwa na policji i u Rzecznika praw konsumenta w starostwie powiatowym.
Witam,
Również zapłaciłam za towar, którego do dnia dzisiejszego nie ma. Dostałam dziś takiego samego maila jak inni, że w najbliższym czasie towar zostanie wysłany bla bla.. Jak komuś uda się w jakiś sposób odzyskać kasę to piszcie.
„Zgłoszenie nieuczciwej firmy na komisariacie może przynieść nam pożądany efekt. Tutaj warto udać się w sytuacji, gdy kupiliśmy coś w sieci, zapłaciliśmy i nie otrzymaliśmy towaru (…) Jeśli nie znamy tożsamości oszusta, najprawdopodobniej nie odzyskamy swojej gotówki. Jeżeli jednak posiadamy jego dane, odpowiednie działania policyjne są w stanie wyegzekwować zwrot naszych pieniędzy od danej osoby czy firmy. Zgłaszając sprawę policji unikamy kosztów, które ponieślibyśmy, gdybyśmy zdecydowali się na pozew cywilny.”
Heligo Polska Sp. z o.o.
ul. Sielska 17
60-129 Poznań, POLSKA
NIP: 7792442325
REGON: 364384808
KRS: 0000616789
Ja zgłaszam. Pozdr. Karolina
Witam Wszystkich, których firma oszukała. Od kilku dni żądałam od nich zwrotu pieniędzy za towar, który nie dotarł a magiczny termin 6 tygodni minął tydzień temu. Dzisiaj poprosiłam o przesłanie potwierdzenia na moje konto owej kwoty, bo w przeciwnym razie sprawę zgłaszam do prokuratury jako wyłudzenie…. i nic, cisza. Teraz próbowałam wejsc na ich strone i niestety domena z taką nazwą jest na sprzedaż, jednym słowem zniknęli. No, chyba, że mój komputer ma jakiegoś wirusa i nagle nie może wejśc na stronę enboutique. Może ktoś spróbuje otworzyć ich stronę?
Podaję maila: ppress@op.pl dla poszkodowanych, ponieważ razem powinniśmy powiadomić prokuraturę w poznaniu.
Mam to samo, Na towar czekam od 3 m-cy i nic moje maile pozostają bez reakcji.Cały czas odpowiadają to samo, ze sprawdzają co się dzieje z towarem, ze będą wyjaśniać itd itp, a kasy nie ma. Podaje swojego maila bo chce się przyłączyć do pozwu wobec tych oszustów.
Gosiu, Twojego maila nie widać we wpisie. Moim zdaniem zamiast pozwu, który może niewiele dać a będzie kosztował, należy sprawę zgłosić na policję a oni powinni z urzędu zawiadomić prokuraturę. Można też od razu do prokuratury w Poznaniu, bo tam firma była zarejestrowana. Ja jutro idę na policję i zobaczę czy szybciej będzie przez policję, czy właśnie przez osobiste (listowne) zawiadomienie prokuratury.
Ja już zgłosiłem sprawę na POLICJE! Policjant sugerował sądowne zamknięcie strony co za tym idzie pozew cywilny!
mówił, że ze strony POLICJI sprawa może ciągnąć się a na koniec może zostać umorzona!
Nie chcę dodawać otuchy tym Hu..ą co Nas oszukali bo pewnie to czytają!
Ale uważam że wniosek do prokuratury w Poznaniu jak najbardziej i jak najszybciej!!!!!!
Również zostałam oszukana na 376zł. Złożyłam zamówienie w październiku i do dziś ani pieniędzy ani towaru. Na moje e – maliowe monity dostaję uspokajające systemowe wiadomości o opóźnieniu z powodu reklamacji towaru u producenta . Wysyłam im oświadczenie o odstąpieniu od umowy i składam doniesienie na policję. Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego. Mój e-mail alexg1@wp.pl
U mnie to samo ,ponad 2 miesiące czekam i nic , pisałam do nich i otrzymywałam maile zwrotne typu ,ze sprawdzają co się dzieje i przepraszają itd. W tej chwili juz nawet nikt nie odpisuje ! Moja kwota nie jest aż tak duża bo 146 zł ale sam fakt ,ze zostałam oszukana … i trzeba coś z tym zrobić !
No właśnie coś.
Pierwszy krok zgłoś się pilnie na POLICJĘ jako dowód zeznania możesz wydrukować te forum!
przyjmują w dowody wszystko co dołączysz do sprawy!
możesz również wydrukować te beznadziejne pisane z automatu wysyłane maile.
Działaj!
Ja równiez dałam sie oszukać. Mija 10 tydzien kiedy miałam otrzymać towar i nic. Straciłam jedyne 149 zł ale ziarnko do ziarnka i sobie zarobili złodzieje. Dzwoniłam również na policje i owszem mam złożyz zawiadomienie ale to pewnie nic nie da. Jeśli to możliwe to chce dołączyc sie do pozwu zbiorowego. Monika
Hej,
Niestety i ja się do Was dołączam w żalu po stracie 359 zł. zorientowałam się ze to oszuści ale już było za późno aby cofnąć przelew. Czekam już ponad 3 m-ce na moją piękną kurtkę i wiem że się jej nie doczekam. Wczoraj rozmawiałam z kolegą który jest policjantem i szczerze mi powiedział ze małe są szanse na odzyskanie pieniędzy bo pewnie już są na zagranicznych kontach ale na policję zgłosić trzeba. Kazał się przygotować i przyjść od razu z dokumentami aby policja potraktowała mnie poważnie, trzeba wydrukować potwierdzenie przelewu, historię maili, zrobić i wydrukować zdjęcie strony z której się zamawiało oraz zdjęcie towaru najlepiej na zalogowanym koncie. W sobotę się wybieram aby złożyć zawiadomienie o oszustwie tak mi kazał kolega policjant. Moim zdaniem trzeba coś jeszcze zrobić może do UOKiK. Czy zgłaszaliście gdzieś? Kasia z Lublina
U mnie to samo. Mój mail boro639@wp.pl proszę o kontakt
Dołączam do grona „naciągniętych” na 279,00 zł.” Ani widu ani słychu”. Zastanawiające, że ONET.PL oficjalnie dopuścił oszustów do swoich witryn reklamowych!!! Dziś zgłaszam to na policję.
Ja to samo, nabrałem się bo zaufałem witrynie ONET.PL
Przyłaczam się do pozwu zbiorowego.Też mnie oszukali.
mój adres malada1@interia.pl
Witam. Również się nabrałam. 21 listopada dokonałam wpłaty i nic. Chętnie przyłączę się do pozwu. W poniedziałek zgłaszam sprawę na policję. Proszę o kontakt: monia1504@interia.eu
Ciekawe kto takowy pisze?
Ja dałem się naciągnąć na278.00zł i też takie same odpowiedzi które tu czytam.
ja też zostałąm oszukana na ok. 1400 zł, jeśli ktoś przygotowuje pozew zbiorowy to się zgłaszam, tel. 502377450
Właśnie minęło 8 tygodni, straciało 448zł , zgłaszam się na pozew zbiorowy, 509079469.
Przepraszam ,podaję poprawny nr tel 510 079 469.
Super..w takim razie już wiem czemu mój zegarek jeszcze nie dotarł !!!! I już nie dotrze!!! Ale się wkur… teraz! Ze dałam się nabrać na to oszustwo,ta cena zegarka odrazu była mi podejrzana ale…dałam się wciągnąć ech…jak tu teraz odzyskać ta kasę??!!
Musicie zgłosić to na POLICJĘ, wszyscy tutaj zgłaszamy, może dział z PG (Przestępstwa Gospodarcze coś wymyśli!)
I ja zostałam oszukana na 349zl. Otrzymuje maile o tej samej treści jak wyżej wymienione. Przyłączam sie do pozwu zbiorowego. Prosze pisać na adres mailowy: pola104@o2.pl.
Zamierzam tez powiadomić media o tej sprawie.
Hej,
widzę, że jestem kolejną osobą oszukaną przez tą firmę. Czekałam 8 tyg., dostawałam od nich te same szablonowe wiadomości co Wy, aż w końcu kompletny brak odpowiedzi. Jestem niesamowicie zła, że dałam się tak nabrać mimo tego, że przed zamówieniem przeczytałam ten nieszczęsny regulamin, ale nie wydał mi się podejrzany. Jutro zgłaszam sprawę na policję. O zwrocie pieniędzy już nie marzę, ale może chociaż zamkną tą stronę. Jeśli macie pytania podaje mój e-mail daria.c@vp.pl.
Ja też zostałam oszukana, chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego jowit@op.pl
ja również zostałam oszukana. Zgłosiłam się do mojego banku z prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, mają 60 dni, zobaczymy co z tego wyjdzie. Tez przyłączę się do pozwu zbiorowego gabim90@yahoo.com
Ja również zostałam oszukana. Wczoraj zgłosiłam sprawę do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
Witam, ja rozniez się dałam zrobić w balona… sprawę zgłosiłam jednak z doświadczenia wiem ze tego typu sprawy ciągną się długi czas co i tak niech was niezniechęca do zgłaszania tych spraw. Zgłaszajcie !!
Dziś na komisariacie pani przyjmująca zgłoszenie poinformowała mnie ze sprawa zacznie się toczyć jak będą również inne zgłoszenia, napewno zostanie ustalonych kilka osób które będą prowadzić ta sprawę a ze nie jest to tylko na terenie jednego miasta tylko całej polski trochę to potrwa.
600-323-572
Ps, prosimy o cierpliwość, wyjaśniamy sprawę, markowy gratis
To widzę automat wszystkich tak próbował udobruchać
Ehh
Pozdrawiam Eliza
mieszkam niedaleko Poznania, jestem w stanie zgłosić sprawę do mediów, zostałam oszukana co prawda na kwotę 47 zł ale sam fakt , jakiś mahmud nie będzie pluł nam w twarz!!!, co Wy na to żeby nagłośnic sprawę??? ale serio serio, bez ciągłego powtarzania o pozwie zbiorowym…który generuje koszty
mieszkam niedaleko Poznania, jestem w stanie zgłosić sprawę do mediów, zostałam oszukana co prawda na kwotę 47 zł ale sam fakt , jakiś mahmud nie będzie pluł nam w twarz!!!, co Wy na to żeby nagłośnic sprawę??? ale serio serio, bez ciągłego powtarzania o pozwie zbiorowym…który generuje koszty
jeszcze jedno, ich maile wracają do nadawcy, zostały zablokowane, ale strona enbutique istnieje
Witam
widzę, że jestem kolejną osobą oszukaną przez tą firmę. Czekałam 8 tyg., dostawałam od nich te same szablonowe wiadomości co Wy, aż w końcu kompletny brak odpowiedzi. Jestem niesamowicie zła, że dałam się tak nabrać mimo tego, że przed zamówieniem przeczytałam ten nieszczęsny regulamin, ale nie wydał mi się podejrzany. Też przyłączę się do pozwu zbiorowego baw2@wp.pl
Witam,
Nie napiszę nic nowego niż Wszyscy. Również zostałam oszukana, czekam na towar od 12.10.2016.
Też przyłączę się do pozwu zbiorowego havoline@wp.pl
Ja jestem następną walniętą że zamówiłam u nich towar. Ani pieniędzy ani zakupów. Za głupotę trzeba płacić.
Ja również zgłaszam to na policję. Nie mam zamiaru dłużej czekać. 601 353 417
Myślałam, że tylko ja jestem taka naiwna. Zamówiłam kurtkę i czekam już 11 tygodni. W odpowiedzi na moje maile otrzymuje sztampowe usprawiedliwienia. W poniedziałek zgłoszę sprawę na policję. Wiem, że nie odzyskam pieniędzy, ale coś trzeba zrobić. Od lat robię zakupy w necie i nigdy nie spotkała mnie taka historia. Cóż, zawsze musi być ten pierwszy raz….
Zakupy zrobiłam 19 października do dnia dzisiejszego brak towaru i brak kasy, chetnie przyłącze sie do pozwu asich@wp.pl
Ja tez zostałam oszukana ;( jakbyście mieli jakieś informacje proszę piszcie ! Sweetolcia3@tlen.pl
Ja tez zostałam oszukana ;( jakbyście mieli jakieś informacje proszę piszcie ! Sweetolcia3@tlen.pl
Chętnie przyłącze się do pozwu.
Ja czekam długo bo od 23.10.16, odpowiedzi podobne nawet zapewnienie markowego gratis od producenta za cierpliwość – mam to gdzieś !!!!
żądałam zwrotu pieniędzy i na tym koniec – cisza , dlatego jestem za pozwem zbiorowym
Witam, ja tez zostałam oszukana. 990 zł !! ???
Chętnie przyłączę się do pozwu magnes@interia.pl
Mnie też orżnęli na 98 zł i non stop odpowiedzi w stylu automatycznych templat’ow. Zamówienie złożyłam 11 listopada i ani kiecki ani hajsu. Jeśli będzie pozew dołączam się : olgapaulawidla@gmail.com
moja żona została oszukana na 700 zł i złożyła doniesienie na policję, zobaczymy,
Ja tez zostałam oszukana co prawda na niecałe 150 zł ale jak od każdego zgarnął nawet po 150 to zrobi się drugie amber gold. Złodzieja trzeba załatwić.
Chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Może trzeba zgłosić do prokuratury. hanka3311@wp.pl
Ja tez się chętnie dołączę
a.mrozek1099@gmail.com
Cholerni oszuści. Ponad 400 zł poooszło. Jestem za pozwem. 601316048
Cholerni oszuści. Ponad 400 zł poooszło. Jestem za pozwem. 601316048
Podaje mojego mejla elnika78@interia.pl bardzo chętnie przyłącze się do pozwu zbiorowego. Jak już wcześniej pisałam na tym forum na pilicji mnie olali więc muszę szukać innego sposobu by utrzeć nosa tym oszustom. Wiem że pieniędzy już nie odzyskam ale nie odpuszczę póki nie spotka ich kara. Pozdrawiam.
Ja też niestety dałam się oszukać:(!!!!!
Witam, ja tez sie dalam oszukac, wlasnie znalazlam Wasze komentarze.. szukalam informacji o tym sklepie.. bo w pazdzierniku zlozylam zamowienie na 150zl.. i do dzis go nie otrzymalam, ale to jeszcze nic w porownaniu do tego, ze Niektorzy z Was stracili wiecej pieniedzy. Zlodzieje okradaja ludzi i maja duze wplywy jak widac, wlasciciel powinien isc do wiezienia.
Przed chwilą złożyłam doniesienie na policji o przestępstwie, które zostało przyjęte. Kwota nie ma znaczenia powiedziano mi, że jest to tzw. oszustwo allegro. Każdy powinien to zrobić. pozdrawiam
Ja wydałam 1000zł 7 pazdziernika… i nadal zero pieniędzy i odzewu. Zlozylam sprawe na policje, ale nie wiem czy to coś da !
oszukana na 1000zł, zgłosilam sprawę, ale jesli trzeba będzie dołączę się do pozwu zbiorowego: ulka_sedenko@wp.pl
Daliśmy się łatwo podejść, ponieważ reklamowali się na Onet.pl, co sprawiało wrażenie wiarygodnego sklepu i uśpiło naszą czujność.
Ja mam takie pytania: jeśli ktoś zakłada rachunek w banku, gdzie spływaja nasze pieniądze za rzekome transakcje, to podaje swoje dane. I nawet jeśli to tylko słup, to on powinien teraz być namierzony prez policję i spłacać nas? A jesli zakładając rachunek w banku podał np. podrobiony bądź skradziony dowód osobisty, niezbędny do założenia rachunku, to czy bank nie ponosi za to odpowiedzialności? Czy w XXI wieku trudno jest namierzyć przestępstwa internetowe? Przecież skądś te odpowiedzi mailowe wychodziły.
Pozwy zbiorowe to chyba dodatkowo wydane pieniądze bez gwarancji odzyskania tych za zakupy.
Również zostałam oszukana, zamówienie z dnia 24.11.2016 na kwotę 179 zł TOMMY HILFIGER BLUZA i tak samo dałam się podpuścić reklamie na Onet.pl. Mój numer tel. 785-026-816 Karolina. Jeśli nie otrzymam przesyłki w tym tygodniu tj. do 3.02.2017 zamierzam iść na Policję, jestem z Poznania.
Poniżej wklejam treść mojego maila do działu reklamy Onet.pl
Witam, na Państwa stronie Onet.pl była reklama sklepu internetowego EnButique (dane firmy poniżej)
Heligo Polska Sp. z o.o.
ul. Sielska 17
60-129 Poznań
Polska
NIP: 7792442325
REGON: 364384808
KRS: 0000616789
Po dokonaniu zamówienia i przelewu pieniędzy na konto, firma EnButique nie wywiązuje się z umowy tj. nie dostarcza zakupionego towaru, na dowód tego przesyłam link do strony listy osób oszukanych, którzy także dokonali zakupu w tym sklepie, kierując się tym, że reklama sklepu na tak znamy portalu internetowym daje poczucie wiarygodności, że sprzedawca jest sprawdzony przez Onet.pl. Firma EnButique nie odpisuje na maile ani też nie ma kontaktu tel. z tą firmą.
https://jestpieknie.pl/sklep-enbutique-com-sprzedaje-podrobki/#comment-10264
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Karolina Sobkowiak
tel.785-026-816
Witam,
Dzisiaj złożyłam doniesienie w Prokuraturze w Dzierżoniowie.
Trzeba przeciwdziałać złodziejom.
Jestem kolejna ofiarą „tanich” zakupów.
Schemat identyczny, zamówienie złożyłam w październiku
po 8 tygodniach dostałam maila”
Pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań i nie szczędzimy środków aby zamówione przez Państwa towary dostarczyć w jak najkrótszym czasie oraz aby wynagrodzić długi czas oczekiwania. Całą sytuację wyjaśniliśmy z producentem który tak jak obiecał do przesyłek dołącza markowy gratis oraz z dostawcą a co za tym idzie pragniemy zapewnić, że towary dotrą do Państwa w najbliższym czasie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość. ”
I potem jeszcze kilka w tej samej tonacji, a towaru nie mam do dzisiaj.
Chętnie przyłacze się do pozwu zbiorowego
Proszę o kontakt.
oszukali mnie na ponad 570 zl, dolacze do pozwu zbiorowego, zaraz ide na policje, prosze o maila jakby ktos mial jakies informacje patrycjaoska@wp.pl
Też dałam się oszukać. Niestety. Spodziewałam się po prostu, że przyślą podróbkę towaru a nie, że nie przyślą nic, oprócz zapewnień, że się starają… ostatni mail od nich 18 stycznia, po tym cisza. Również zgłaszam na policję.
Rowniez zostalam oszukana. Zamowienie zlozylam 1.11.2016 roku i po kilku mailach o wyjasnianiu sytuacji i reklamacji, cisza. Prosze o kontak rownie przylacze sie do pozwu zbiorowego.
Moj e-mail: kasia.wiktoria1@wp.pl
Strona już została zawieszona, macie nadzieje , że coś z tym robą?
*robią
Witajcie,
Niestety i ja dalam sie nabrac!!! W pazdzierniku zamowilam na laczna kwote 650zl. Zaufalam firmie przez aktywny chat na ich stronie. Osoba, ktora odpisywala na moje pytania wszystko wyjasniala bardzo dokladnie i wzbudzajac zaufanie.
Jak czytam ile osob nie otrzymalo paczki to krew mnie zalewa.
Nie moge uwierzyc, ze nic sie nie da z tym zrobic?
Jakas smieszna faktura jest w pierwszym mailu po zakupie i moj dowod przelewu.
Podaje mojego maila gdyby ktos wiedzial cos wiecej… paulina-bienia@wp.pl.
Pozdrawiam 🙁
Niestety jak widzę wielu dało się oszukać, więc nie jestem jedyna. Mam zamiar zgłosić powyższe na policję…….. zobaczę co mi powiedzą
To ładnie… 21 wiek a mogą robić takie rzeczy. Po co chodzę do pracy, otworzę sobie stronkę, dodam fajne fotki i gotowe. Żal, że strona sklepu ciągle działa. Dobrze, że na próbę zamówiłam tylko jeden ciuch za 100 zł, którego oczywiście nie otrzymałam jak wszyscy tutaj. Polska, piękny kraj ścigający za podatki a pozwalający w taki sposób oszukiwać uczciwych ludzi. Gdyby oszukali państwo a nie obywateli już zapewne zostaliby złapani!!!
Przylaczam sie do pozwu zbiorowego prosze o kontakt jpabin@op.pl
Mnie nabrali na 296 zł (wpłata na kurtkę 8 grudnia 2016). Kwota nie jest porażająca, ale strasznie mi głupio, że się dałem nabrać. Gdyby był pozew zbiorowy to też chętnie się dołączę. Wysłałem maila do UOKiK, na Policję, wyślę jeszcze do ich Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. Centrum Rozliczeniowe nr 1. Nie wierzę w możliwość zwrotu pieniędzy, ale ktoś ich wpisał do KRS, ktoś umieszczał ich reklamy, ktoś obsługiwał konto bankowe. Jedno, co mnie pociesza, że byli głupsi ode mnie korzystający z AmberGold, a kiedyś kompletni głupcy z Biofarmu (hodowanie w domu jakiś śmierdzących komponentów do kosmetyków, ale trzeba było zapłacić najpierw za te komponenty).
Mój mail zry@o2.pl
Ja też zostałam oszukana 10 tygodni od zakupu i cisza, już nawet nie odpowiadają na e maila
Ja też kupiłem 09-10-2016……….. cisza
danielmaziejuk@poczta.onet.pl
również dałam się oszukać , złożyłam zamówienie 18.11.16
Ja zostałam oszukana na kwotę 300 zł, zamówiłam na próbę torebkę, żeby sprawdzić czy oryginał czy podróbka. Niby nie jest to duża kwota ale oszustwo to oszustwo. Każdy zgłasza sprawę sam na policji, czy jest organizowany post zbiorowy?
Mnie także to dotyczy. Czy ktoś może mnie poinformować co z tym pozwem? Chętnie się przyłączę, też dostałam taką informację, że przez producenta i nadal nic, minęło 2 miesiące.
Następną ofiarą kradzieży jestem ja i też złożę sprawę na policji.Dlaczego w naszym kraju złodzieje czują się bezpiecznie! Pokazują wszędzie jak starszą babcie aresztują za batonika,a tych co kradną przez internet nie interesuje nic!Może ktoś z internautów ma możliwości aby takie firmy szybko namierzać i likwidować za surową karą.
ja też dałam się oszukać na 175zł
Jeśli będzie organizowany post zbiorowy to dajcie znać!tel603 844 838
myślę że należy zgłosić sprawę na policji ja czekam od 15.11.2016 schemat ten sam co u wszysykich
Nie no przegięcie hah mnie też oszukali ma 229pln. Myślałem, że takie rzeczy są tylko w tv 🙁
Szkoda, że w PL nie odcinają dłoni za kradzieże, byłoby tego duuużo mniej 🙂
Witam tez kupiła ciuchy i tylko zwlekają tez jestem za pozwem zbiorowym jak coś 609299262
Witam,
Dołączam się do Was, również nie otrzymałam zamówiony towar od listopada.
Dołączam się do Was o pozew.
to są oszuści, trzeba sprawę nagłośnić, żeby innych ostrzec, a tych oszustów osądzić! też chce się przyłączyc do pozwu
Ja również nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy. Strona nie działa, nie dzieła infolinia ani chat.
Czy coś ktoś wie co się z nimi stało?
Oba sklepy – Mojezakupy.net i Enbutique.com – zachęcały klientów dużymi promocjami i obniżkami cen. Konsumenci robili zakupy za duże kwoty, jednakże nigdy nie otrzymywali zakupionych towarów. Nie zwracano im także pieniędzy.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złożył w tej sprawie zawiadomienie do Prokuratury Rejonowej Warszawa-Ochota. Osoby, które zostały oszukane przez któryś ze sklepów, powinny o tym zawiadomić Policję lub Prokuraturę. Bardzo możliwe, że takich przypadków było więcej, niż te, o których wiedział UOKiK.
2017-02-02 16:37
UOKiK zgłosił sklepy internetowe do prokuratury
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje, że otrzymuje skargi od konsumentów na działania dwóch sklepów internetowych: http://www.mojezakupy.net oraz http://www.enbutique.com. W związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa, Prezes UOKIK złożył zawiadomienie do Prokuratury.
Chętnie dołączę do pozwu (kwota 149 zł) mcz75@poczta.fm
Witam,
niestety ja również dałam się nabrać. Minęło 11 tygodni i cisza. Wysyłałam monity wzywające do zwrotu wpłaconej gotówki- do dnia dzisiejszego ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. Zniknęła również strona enbutique.com. Jestem za pozwem zbiorowym – tylko tak jest szansa na odzyskanie pieniędzy. Kontakt: top-pphu@o2.pl.
Witam,
również dałam się oszukać. Niestety na 501 zł. Jestem za pozwem zbiorowym. Tacy ludzie nie powinni pozostać bezkarni. Kontakt: komar_maria@wp.pl
Witam,
również dałam się oszukać. Niestety na 501 zł. Chciałbym dołączyć do pozwu zbiorowego. Tacy ludzie nie powinni pozostać bezkarni. Kontakt: komar_maria@wp.pl
Cześć.
Ja także dałam się oszukać na 350 zł. Tu nie jest potrzebny pozew zbiorowy – to sprawa karna ścigana urzędu – trzeba iść na policje i zgłosić to. Każdy w swoim miejscu zamieszkania z kopia tych mail..
I jeszcze zgłosić do urzędu ochrony konsumenta.
pozdrawiam:
as
ja tak zrobiłam- mam nadzieję ,że odzyskamy pieniądze
Ja też dałam się oszukać, zamówienie w grudniu do dzisiaj nie zostało zrealizowane. Najpierw odpisywali jw., a jak zaczęłam się domagać zwrotu kasy to cisza….
Witam jestem kolejna naiwną osoba , która dała się nabrać na kwotę 377,00 zł .
Złożyłam zamówienie w listopadzie i do chwili obecnej nie otrzymałam towaru ani
pieniędzy. Zawiadomię policje tak jak radzą inni oszukani
Pozdrawiam
szok! że ten proceder trwa! co robi POLICJA w tym kraju bezprawia? łapię się za głowę jak czytam te wszystkie posty!!
Ja złożyłam zamówienie 15.11.16 na prawie 1000 zł- miały to być prezenty pod choinkę.
Jak wszyscy wyżej zostałam oszukana
Złożyłam zamówienie w październiku i po długim czasie nie otrzymywaniu przesyłki, pisząc maile w celu upomnienia się o zamówienie dostawałam zwrotne informacje aby cierpliwie czekać gdyż zamówienie napewno będzie zrealizowane. Dostałam również zapewnienie że z powodu długiego oczekiwania na dostarczenie przesyłki otrzymam upominek od producenta. Na każde maile dostawałam w miarę szybką odpowiedź (do dwóch dni) natomiast pisząc ostatniego maila w ostatnich dniach stycznia nie dostałam zadanej informacji zwrotnej.
Tez zostalam oszukana na kwote 200 pln.Jestem za pozwem zbiorowym
tez mnie oszukano na 229 zł
Również zostałam oszukana .Mam pytanko-Czy ktos zajmuje się pozwem zbiorowym?
Witam,
też jestem osobą oszukaną. 14-11-2016 robiłam zamówienie i wpłatę, do dzisiaj nie otrzymałam towaru i pieniędzy. Jestem za pozwem zbiorowym.
Ja dziś zgłosiłam sprawę na policji. Rzecznik praw Konsumenta „polecił” wysłać list za potwierdzeniem odbioru o zwrot pieniędzy …wysłałam i jakaś Pani Joanna odebrała ten list ale pieniędzy na koncie nie ma. straciłam 300 zł. Mam nadzieje ,że również zareagujecie- zgłosicie wasze „sprawy” na policji i to coś da…
Ten sklep to jedno, wielkie oszustwo. Straciłam 300 zł. Kontakt z oszustami taki sam, jak opisano powyżej. Jestem za pozwem zbiorowym.
tez mnie oszukano na 500
ZOSTAŁAM OSZUKANA, tak jak wszyscy !!! Nie wiem, jak to jest możliwe, że oszuści jeszcze mają stronę. Na żadne prośby, groźby nie wysyłają towaru, ani nie zwracają kasy. Pozytywne komentarze dla następnych naiwnych, żeby dali się nabrać. TO ZŁODZIEJE I OSZUŚCI !!!
sklep wyłudza pieniądze – nie wysyłają towaru i nie zwracają pieniędzy. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Praw Konsumenta i do Prokuratury
Witam.
Dołączam do pozwu zbiorowego.Czy ktoś się tym zajmie?
23.listopada 2016 wpłaciłam 340 PLN….i nic.
Dzień dobry,
Widzę, że nie jestem osamotniony. 15 listopada 2016r. zrobiłem przelew i brak jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu. Na mój list z zapytaniem o przyczynę, do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi…
Witam !
Niestety zostałam również oszukana!Zamówienie złożyłam 7 pazdziernika na kwote 320 zł i nic…Oszuści!
Chetnie dołacze do pozwu zbiorowego.Podaję maila reeene@poczta.onet.pl
Też zostałam oszukana jeśli będziecie coś robić więcej – dajcie zna dołączę
Też zostałam oszukana. rzecznik Praw konsumenta poradził aby zacząć od wysłania listem poleconym odstąpienie od umowy, tylko na jaki adres – strony już nie ma.????? Proszę o jakąś informację.
oczywiście też zostałam oszukana. jestem za pozwem zbiorowym. zamawiałam w listopadzie i ani towaru ani pieniędzy. proszę o informację.
Witam, również dołączam się do pozwu zbiorowego.Za towar zapłaciłam w połowie listopada, ponad 200 zl i słuch zaginął.Mój mail : asia781202@wp.pl
A myślałam że tylko ja jestem taka głupia i dałam się oszukać. Zamówiłam towar 10 października i tak jak większą osób czekam do tej pory. wysłałam ostatnio wiadomość że zgłaszam sprawę na policję i już się nie odezwali do mnie. Chce odzyskać swoja kasę i to zrobię. Zgłosiłam sprawę do tv a w tyg porozmawiam z dzielnicowym w tej sprawie. Trzeba tępić DZIADOSTWO!!!
Też dałam się naciągnąć/oszukać. Zamówiłam w listopadzie 2016 kurtkę dla siebie i córki Ceny były niskie -myślałam,że są to zimowe wyprzedaże tak jak w innych sklepach. Okazało się, że to zwykli oszuści.Chętnie przyłącze się do zbiorowego pozwu. Proszę o wiadomość jak to zrobić
Ja również zostałam oszukana.
Raz odpisali mi, że czekają na zamówienie od producenta a teraz cisza.
po komentarzach wszystkich osób, to oszukali oni mnóstwo ludzi na mnóstwo pieniędzy…
A sklep dalej działa…
Również dołączę się do zbiorowego pozwu…
Ja równiez zostałam oszukana, ale oni sa bezkarni. Co nalezy zrobić? Dołączam się dp pozwu zbiorowego
Szkoda, a takie ładne koszulki zamówiłam 😉 Zakupy zrobiłam 6 grudnia, może nie na dużą kwotę, ale idę z tym na policję. Strona www nie działa, dzięki Wam ludzie za te komentarze, bo pozwoli to też by policja przyjrzała się bardziej sprawie
Ja też zostałam oszukana
Kupiłam kurtkę za 400 zl w listopadzie a jak się odezwałam to dostałam meila że dostanę prezent za opóźnienie. Oto moi meil 19kasiunia@wp.pl. jestem za zgłoszeniem tych oszustów
Jacek
szkoda, że wcześniej tu nie zaglądałem. Jestem w szoku tyle ludzi nabitych w butelkę. Ja też, kupiłem żonie zegarek 20 listopada do dzisiaj nic nie dostałem, piszę do nich emaila a po dwóch dniach składam doniesienie na policje
Witam też zostałam oszukana jak najbardziej jestem za pozwem zbiorowym kontakt do mnie keytbucz@wp.pl
Cześć, zgłosiłam wczoraj oszustwo na policji.
Trzeba wziąć ze sobą wydruki- kopię przelewu na ich konto, kopię korespondencji z oszustami, dobrze dołączyć kopię maila do sklepu z żądaniem zwrotu pieniędzy, ich namiary oczywiście też.
Witam, ja też zostałam przez nich oszukana, zero odzewu na moje pytanie kiedy dostanę zwrot pieniędzy cisza, jestem za pozwem zbiorowym
wyszczy tutaj złożyliśmy zamówienia od pazdziernika do grudnia więc na to wygląda że wcześniej wszystko było ok z ta firmą? czy jest ktoś kto dostał towar ?
To złodzieje!
Ponad 800 zł poszło w pizd…..
Jeśli zliczyć wszystkie wpłaty tylko z tych tutaj ujawnionych to wyjdą bardzo duże sumy. Każdy pojedynczo ma może niewielkie szanse, ale wszyscy razem moglibyśmy zdziałać coś więcej. Może trzeba poszukać jakiegoś prawnika, żeby zajął się naszą sprawą i nagłośnić oszustwo ku przestrodze. Bo inaczej dalej będą oszukiwać i okradać niewinnych ludzi.
Może byśmy utworzyli jakąś grupę na intenrecie? Tak, żeby mogli się do niej dopisywać wszyscy oszukani. Tak byłoby łatwiej się kontaktować. Nie znam się na tym, ale jest tutaj może osoba, która orientuje się jak to zrobić albo ma jakiś pomysł (wszystkie pomysły mile widziane). A czy strona sklepu jeszcze jest aktywna, bo nie mogę na nią wejść dzisiaj?Może warto sprawą kogoś zainteresować , np. jakiegoś dziennikarza śledczego. Może macie jakieś kontakty. Nie można tak tego zostawić! Trzeba chociaż spróbować coś z tym zrobić. Za chwilę otworzą następny sklep i dalej będą oszukiwać
Podejrzewam ze owa firma zarobiła na nas ok miliona złoty, wyłudzając pieniądze….
Strona sklepu jest już „nie aktywna” – firma nas okradła i zniknęła…
Również zostałam oszukana zamówiłam w październiku i nic …. odpisywali na maila ze za opóżnienie producent obiecał markowy gratis … również dołączam się do was 🙂 zróbmy cos z tym !!!
Również zostałam oszukana zamówiłam w październiku i nic …. odpisywali na maila ze za opóżnienie producent obiecał markowy gratis … również dołączam się do was 🙂
Tez zostałam oszukana. Zgłosiłam sprawę na policję i nic. Trzeba złożyć pozew zbiorowy. Kto sie tym zajmie? Piszcie: pola104@o2.pl
No i ja także dołączam do grona oszukanych – 29.10.2016 zamówienie, wplata 458 zlotych kilka e-maili , ostatni z informacją o zgłoszeniu do prokuratury i…..cisza. Strona owego sklepu nie działa czyli …juz się zawinęli 🙁 Zgłaszam na policję i do prokuratury.
Witam. Również dałam się oszukać zrobiłam zakupy 2 grudnia 2016i nie mam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy jedno wielkie oszustwo nie można się do nich dodzwonić na maile nie odpusiuja może by zgłosić ich na policję bo dorabiają się na nas wszystkich. Pozdrawiam
Proszę o kontakt osoby składające pozew zbiorowy – dołączam się. magdalena.pietrzyk(małpka)na gmailu
Ja równiez zostałam oszukana 279 zł wiola66_1966@tlen.pl
Nie wiem jak panstwo ale ja wybieram sie na policję jutro po przeczytaniu waszego forum i pisze do rzecznika ochrony praw konsumenta.
Jestem kolejną oszukaną osobą. Zamówienie z 20 listopada 2016 na kwotę 337 zł poszło w niepamięć….A miał być prezent dla męża i syna na Gwiazdkę…
Tak Kochani wielu ludzi oszukali-mnie też pozdrawiam Serdecznie.
Ja również zostałam oszukana w październiku zamówiłam kurtkę i do tej pory ani kurtki ani kasy jestem za pozwem zbiorowym oszuści
Cześć, pisałam już na tym forum- ja zgłosiłam to na policję. Śledczy powiedział, że wejdzie do systemu i jeśli sa inne zgłoszenia to dolączy do nich moje.
Nie czekajcie na jakiś zbiorczy pozew. Trzeba zgłosić. nie czekajcie.
ja tez zostałam oszukana zamowilam w pazdzierniku buty zimowe timberlanda i do tej pory cisza
Witam, ja też jestem oszukana… 239zł
Chętnie dołączę do zbiorowego pozwu : urszulamichalek@gmail.com
Również dalam sie nabrać na 200 zl.Od 3 miesięcy odpisuje mi pseudo firma bzdury że wyjaśnia u producenta problem. Polecam się do pozwu zbiorowego 729031741
Również dalam sie nabrać na 200 zl.Od 3 miesięcy odpisuje mi pseudo firma bzdury że wyjaśnia u producenta problem. Polecam się do pozwu zbiorowego .
Widzę że na grubą skale poszli. Nie można tego tak zostawić.Czy ktoś już złożył pozew lub robi coś w tym kierunku? Póki co to widzę ze jest mnóstwo chętnych żeby się przyłączyć ale nikogo kto by się tym faktycznie zajął. Proszę o info czy ktokolwiek ruszył z tematem?
Widzę że na grubą skale poszli. Nie można tego tak zostawić.Czy ktoś już złożył pozew lub robi coś w tym kierunku? Póki co to widzę ze jest mnóstwo chętnych żeby się przyłączyć ale nikogo kto by się tym faktycznie zajął. Proszę o info czy ktokolwiek ruszył z tematem? Mój e-mail: p.filipczynski@wp.pl
Widzę ,ze nie jestem jedyna. Też czekam kilka miesięcy.Mój adres baskra12@wp.pl Czy ktoś się tym zajmuję. Bardzo proszę o kontakt.
witam! ja rownież zostałam oszukana.Towar zakupiłam 14 pazdziernika i nie otrzymałam go do dzisiaj 28.2.2017.
Przyłaczam się do pozwu zbiorowego.
Przyłączam się do pozwu. Kwota oszustwa- 179zł. Data zakupu – 22.11.2016
14 tygodni temu!!! Idę na policję złożyć doniesienie. Mój email: maegp@vp.pl
Następna oszukana . Przyłączę się do pozwu zbiorowego
Witam. Czy orientujecie się Państwo czy jakaś jednostka w kraju prowadzi postępowanie zbiorcze e tej sprawie?
Mam na myśli jednostkę Policji oczywiście:)
Proszę niech ktoś zajmie się tym wnioskiem zbiorowym ja nie wiem jak się za to zabrać wszyscy piszą że się dołączą więc proszę o pomoc drani załatwimy ,myślę że policja nic nie załatwi jedynie spiszą zeznania
Też mnie oszukali, zgłosiłam sprawę na policję i właśnie dostałam odpowiedź o umorzeniu dochodzenia. Potrzebny pozew zbiorowy, inaczej umorzą sprawę.
Witam, ja rowniez jestem oszukana, zamowienie zlozylam 3.11.2016 i do dnia dzisiejszego nic, cisza, 03.03.2017, prosze zrobmy cos aby odzyskac swoje pieniadze.
Witam, ja rowniez jestem oszukana, zamowienie zlozylam 3.11.2016 i do dnia dzisiejszego nic, cisza, 03.03.2017, prosze zrobmy cos aby odzyskac swoje pieniadze. moj email justyna_08@poczta.onet.pl
Też zostałam oszukana na 240 zł. Od października czekam na kurtkę. Jedna odpowiedź sklepu, że wyjaśniają z producentem. Jestem za pozwem zbiorowym.
Również zostałam oszukana. Przyłącze się do pozwu zbiorowego. gosia2030@vp.pl
OSZUSCI!!!!!!! OSZUKALI TYSIACE OSOB!!! ZGLASZAJCIE TO NA POLICJE!!!! JA ZGLOSILAM!!! MAM NADZIEJE ZE NIEDLUGO ZA TO ODPOWIEDZA!!! IM NAS WIECEJ ZGLOSI TO NA POLICJE TYM LEPIEJ!!!! OSZUKALI MNIE NA 350 ZL, OD PAZDIERNIKA CZEKAM NA TOREBKE, A SAMI WYSTAWIAJA SOBIE DOBRE KOMENTARZE!!!!
NASTEPNA OSZUKANA :(, ZAPŁACIŁAM TYLKO OK 50 ZŁ, ALE NIE CHODZI O PIENIĄDZE TYLKO O SAM FAKT. DWUKROTNIE PISAŁAM MAILA ZA PIERWSZYM RAZEM ODPISALI I OBIECYWALI W RAMACH PRZEPROSIN „GRATIS OD PRODUCENTA”. KOLEJNE MAILE WRACAJĄ. PRZYŁACZAM SIE DO POZWU
mieszkam niedaleko Poznania, jestem w stanie zgłosić sprawę do mediów, zostałam oszukana co prawda na kwotę 47 zł ale sam fakt , jakiś mahmud nie będzie pluł nam w twarz!!!, co Wy na to żeby nagłośnic sprawę??? ale serio serio, bez ciągłego powtarzania o pozwie zbiorowym…który generuje koszty
jeszcze jedno, ich maile wracają do nadawcy, zostały zablokowane, ale strona enbutique istnieje…
To zgłaszaj to do mediów. Przynajmniej ostrzeżemy inne osoby.
Ja też zostałam oszukana. Na szczęście na niedużą kwotę. W razie co mogę dołączyć do pozwu zbiorowego. Kiedyś miałam podobną sytuację na allegro. Dziewczynę złapali, matka dziecka , siedzi w pace. Mam nadzieję, że i tym nie ujdzie to na sucho. Aga tel 504668440
najpiekniejsze jest ze serwis nadal dziala
przed chwila sprawdzalem enbutique.com
mialem duzo szczescia – bo kiedy juz chcialem zlozyc zamowienie serwis nie dzialal i w ten sposob trafilem na tego bloga
czyli zaoszczedzilem pare tysiecy bo planowalem wymienic duza czesc garderoby
mialem tez szczescie bo kiedy bylem juz bliski klikniecia nie akceptowali platnosci kartami kredytowymi ani paypal
Witam wszystkich
dołączam się do długiej listy nabitych w butelkę. Czy można coś w tej sprawie zrobić?
Ja też zostałam oszukana. Zgłosiłam sprawę na policję. Ale chętnie też przyłącze się do zbiorowego pozwu martyna.moskalska@vp.pl
Rownież się przyłaczam b.trojanowski4@wp.pl
Niestety tak jak Państwo, tez dałem się oszukać na 200 zł
Towar zamówiłem w październiku 2016 roku i do dzisiaj zamówionego towaru nie otrzymałem.
Pozdrawiam wszystkich którzy są w podobnej sytuacji.
Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego !
georgio@op.pl
Witam, ja również zostałam oszukana, przyłączę się do pozwu zbiorowego. ewelinalurka@vp.pl
Ja byłam na policji i miesiąc później dostałam pismo z biura prokuratury okręgowej w W-wie, że się tym zajmą, czy już zajęli..
Zamówiłam kurtkę w listopadzie 2016 r. i cisza. 230 zł przepadło. Dostałam maila, że wyjaśniają sprawę i dostanę w gratisie markowy prezent. Dalej cisza, telefon nie odpowiada. Przyłączam się do jakiegokolwiek działania przeciwko nim: agataczubik@wp.pl
Ludzie nie kupujcie w tym sklepie, ktory od sierpnia 2017 r. reklamuje sie na wp pod nowa nazwa. To oszusci, w poprzedniej wersji dzialajacy jako en butique i mojezakupy. Identycznie jak uprzednio dzialaja: takie same zdjecia , okazyjne ceny, platnosc tylko przed dokonaniem zakupu, dlugi czas oczekiwania itp.
W grudniu zamowilam torebke MK za ok 400 zl, mimo interwencji droga mailowa i grozb- kasy i torebki nie otrzymalam:(
Swoja droga, jak to mozliwe, ze oszusci w tym kraju maja sie dobrze, dlugotrwale i bez przeszkod oszukuja naiwnych i sa tak bezczelni????
a jaki tonowy sklep się reklamuje?, bo natrafiłam w onecie na podejrzaną stronę, bardzo przypominającą enbuique…
Witam to jest nas wiecej
ja też zapłaciłam i to by było na tyle jedno wielkie oszustwo mineło juz 8mc i nic
tez mam zamiar zgłosic przestepstwo
Ja otrzymałam E-Maila treści:
„Najmocniej przepraszam w imieniu swoim i firmy za taki przebieg sytuacji oraz tak długi czas oczekiwania na złożone przez Państwa zamówienie. Wyjaśniamy zaistniałą sytuację z producentem który zobowiązał się do rekompensaty długiego czasu oczekiwania markowym gratisem. Pragnę zapewnić iż sytuacja miała charakter niecelowy oraz incydentalny za który najmocniej w imieniu firmy przepraszam oraz proszę o cierpliwość w celu wyjaśnienia tej sytuacji i dostarczenia do Państwa zamówionego towaru.”
Bez żadnego nazwiska, numeru telefonu.
Ani zwrotu pieniędzy, ani towaru, nigdy nie otrzymałam.
i dało coś Wam coś zgłoszenie na policję,bo ja też byłem oszukany i ciekawy jestem jak sprawa się dalej toczy