Ostatnio często widzę tu i tam reklamy sklepy Markowy Styl. Pozornie wszystko wygląda dobrze – sklep jest po polsku, wszędzie są normalne adresy sklepu i magazynu (o czym sama chyba kiedyś pisałam jako o elemencie zwiększającym wiarygodność danego miejsca w sieci), jest spory wybór i wszędzie masa zapewnień o oryginalności i dwuletniej gwarancji. Ale czy naprawdę jest tak różowo? Nie sądzę. Oto podsumowanie powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl:

7 powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl

Po pierwsze, te adresy. Dzięki Google Maps nie muszę zwiedzać Krakowa i okolic, żeby wiedzieć, że Wimmera 49 jest na skrzyżowaniu z Płaszowską i jest to pusta działka (więc nie ma mowy o żadnym magazynie tam), a Różyckiego 4 to blok mieszkalny na końcu Krowodrzy przy Prądniku. Oczywiście, nikomu nie bronię prowadzić działalności w mieszkaniu, ale w połączeniu z tym dziwnym adresem magazynu, wygląda to podejrzanie.

7 powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl

Po drugie, jedyne pozytywne opinie na opineo.pl pochodzą z października – ale OK, sklep się niedawno otworzył. Tyle tylko, że na 9 opinii, połowa pochodzi od ludzi z jedną opinią, połowa z dwoma (zawsze na temat markowystyl.pl i pcwirus.com), no i wszystkie napisane są tym samym tonem.

7 powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl

Po trzecie, ukradli zdjęcie Cajmel i promują się przy jego pomocy, co może sprawiać wrażenie, jakby Cajmel współpracowała z tym sklepem. To nieprawda – o czym można przeczytać u Cajmel na FB.

Po czwarte, u nich na Facebooku komentują fałszywki:

7 powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl

7 powodów, żeby nie kupować w markowystyl.pl

To nie są profile ludzi, tylko stron – co, jak widać, łatwo odkryć. 
Po piąte, markowystyl.pl pisze o certyfikatach. Bardzo chciałabym zobaczyć certyfikat np. Nike czy Hilfigera. Te marki niczego takiego nie dają do zakupów, a trudno byłoby uwierzyć, że stworzyli takie specjalnie na cześć polskiego sklepu internetowego. 
Po szóste, ceny w tym sklepie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Lubię okazje cenowe jak każdy, ale nie ma takich cudów, żeby w sklepie była pełna oferta kolorów i rozmiarów niskich EMU za 199 zł za parę. I w dodatku z dopiskiem “wyprzedaż”. Właśnie zaczyna się sezon w Polsce na te buty, kto i dlaczego robiłby wyprzedaż? 
Po siódme, czekam na odpowiedź od polskich oddziałów marek, które są tam dostępne. Zjem swoje buty, jeśli ktokolwiek słyszał o tym panu:
Damian Łukasik VIP BRAND Import & Distribution Poland
Różyckiego 4/84
31-324 Kraków
telefon +48 570 836 337
A to on jest CEO firmy. 
Podsumowując: za dużo niepewności i niewiadomych, nie mówiąc o kradzieży zdjęć blogerki, co ma sugerować jej związki ze sklepem. Nic bym nie kupiła w markowystyl.pl. 
Znajdź mnie również na:
RSS
Facebook0
Facebook
YouTube6k
Instagram5k